new thing !

ساخت وبلاگ

تکراری
http://www.forum.98ia.com/t4972.html
قفل

دعاهای زیر از کتاب سومینجشنواره بینالمللی "دستهای کوچک دعا" است. این جشنواره سه سال است که درتبریز برگزار میشود و دعاهای بچههای دنیا را جمع آوری میکند وبرگزیدگان را به تبریز دعوت و به آنها جایزه میدهد. دعاهایی که میخوانیداز بچههای ایران است. لطفاً آمین بگوئید:

آرزو دارم سر آمپولها نرم باشد! (تاده نظربیگیان / ۵ ساله)

خدای مهربانم! من در سال جدید از شما میخواهم اگر در شهر ما سیل آمد فوراً من را به ماهی تبدیل کنی! (نسیم حبیبی / ۷ ساله)

ای خدای مهربان! پدر من آرایشگاه دارد. من همیشه برای سلامت بودن او دعامیکنم. از تو میخواهم بازار آرایشگاه او و همه آرایشگاهها را خوب کنیتا بتوانم پول عضویت کانون را از او بگیرم چون وقتی از او پول عضویت کانونرا میخواهم میگوید بازار آرایشگاه خوب نیست! (فرشته جبار نژاد ملکی / 11ساله)

خدای عزیزم! من تا حالا هیچ دعایی نکردم. میتونی لیستت رو نگاه کنی. خدایاازت میخوام صدای گریه برادر کوچیکم رو کم کنی! (سوسن خاطری / 9 ساله)

خدایا! یک جوری کن یک روز پدرم من را به مسجد ببرد. (کیانمهر رهگوی / 7 ساله)

خدای عزیزم! در سال جدید کمک کن تا مادربزرگم دوباره دندان دربیاورد آخر او دندان مصنوعی دارد! (الناز جهانگیری / 10 ساله)

آرزوی من این است که ای کاش مامان و بابام عیدی من را از من نگیرند. آنهاهر سال عیدیهایی را که من جمع میکنم از من میگیرند و به بچه آنهاییمیدهند که به من عیدی میدهند! (سحر آذریان / ۹ ساله)

بسم الله الرحمن الرحیم. خدایا! از تو میخواهم که برادرم به سربازی برودو آن را تمام کند. آخه او سرباز فراری است. مادرم هی غصه میخورد ومیگوید کی کارت پایان خدمت میگیری؟ (حسن ترک / 8 ساله)

ای خدا! کاش همه مادرها مثل قدیم خودشان نان بپزند من مجبور نباشم در صف نان بایستم! (شاهین روحی / 11 ساله)

خدایا! کاری کن وقتی آدمها میخوان دروغ بگن یادشون بره! (پویا گلپر / 10 ساله)

خدا جون! تو که اینقدر بزرگ هستی چطوری میای خونه ما؟ دعا میکنم در سال جدید به این سؤالم جواب بدی! (پیمان زارعی / 10 ساله)

خدایا! یک برادر تپل به من بده!! (زهره صبورنژاد / 7 ساله)

ای خدا! کاری کن که دزدان کور شوند ممنونم! (صادق بیگ زاده / 11 ساله)

خدایا! در این لحظه زیبا و عزیز از تو میخواهم که به پدر و مادر همهبچههای تالاسمی پول عطا کنی تا همه ما بتوانیم داروی "اکس جید" را بخیریمو از درد و عذاب سوزن در شبها رها شویم و در خواب شبانهیمان مانندبچههای سالم پروانه بگیریم و از کابوس سوزن رها شویم... (مهسا فرجی / 11ساله)

دلم میخواهد حتی اگر شوهر کنم خمیر دندان ژلهای بزنم! (روشنک روزبهانی / 8 ساله)

خدایا! شفای مریضها را بده هم چنین شفای من را نیز بده تا مثل همه بازیکنم و هیچکس نگران من نباشد و برای قبول شدن دعا 600 عدد صلوات گفتم انشاء الله خدا حوصله داشته باشد و شفای همه ما را بدهد. الهی آمین. (مهدیاصلانی / 11 ساله)

خدایا! دست شما درد نکند ما شما را خیلی دوست داریم! (مینا امیری / 8 ساله)

خدایا! تمام بچههای کلاسمان زن داداش دارند از تو میخواهم مرا زن دادش دار کنی! (زهرا فراهانی / 11 ساله)

ای خدای مهربان! من سالهاست آرزو دارم که پدرم یک توپ برایم بخرد اما پدرمبدلیل مشکلات نتوانسته بخرد. مطمئن هستم من امسال به آرزوی خودم میرسم.خدایا دعای مرا قبول کن... (رضا رضائی طومار آغاج / 13 ساله)

ای خدای مهربان! من رستم دستان را خیلی دوست دارم از تو خواهش میکنم کاری کنی که شبی او را در خواب ببینم! (شایان نوری / 9 ساله)

خدایا ماهی مرا زنده نگه دار و اگر مرد پیش خودت نگه دار و ایشالله منبتوانم خدا را بوس کنم و معلممان هم مرا بوس کند!! (امیرحسام سلیمی / 6ساله)

خدیا! دعا میکنم که در دنیا یک جاروبرقی بزرگ اختراع شود تا دیگر رفتگران خسته نشوند! (فاطمه یارمحمدی / 11 ساله)

ای خدا! من بعضی وقتها یادم میرود به یاد تو باشم ولی خدایا کاش تو همیشه به یاد من بیوفتی و یادت نرود! (شقایق شوقی / 9 ساله)

خدای عزیزم! سلام. من پارسال با دوستم در خونهها را میزدیم و فرارمیکردیم. خدایا منو ببخش و اگه مُردم بخاطر این کار منو به جهنم نبر چونمن امسال دیگه این کار رو نمیکنم! (دلنیا عبدیپور / 10 ساله)

آرزو دارم بجای این که من به مدرسه بروم مادر و پدرم به مدرسه بروند. آنوقت آنها هم میفهمیدند که مدرسه رفتن چقدر سخت است و این قدر ایرادنمیگرفتند! (هدیه مصدری / 12 ساله)

خدایا مهدکودک از خانه ما آنقدر دور باشد که هر چه برویم، نرسیم. بعدبرگردیم خانه با مامان و کیف چاشتم. پاهای من یک دعا دارند آنها کفش پاشنهبلند تلق تلوقی (!) میخوان دعا میکنند بزرگ شوند که قدشان دراز شود!(باران خوارزمیان / 4 ساله)

خدایا! برام یک عروسک بده. خدایا! برای داداشم یک ماشین پلیس بده! (مریم علیزاده / 6 ساله)

خدایا! میخورم بزرگ نمیشم! کمکم کن تا خیلی خیلی بزرگ شوم! (محمد حسین اوستادی / 7 ساله)

خدایا! من دعا میکنم که گاو باشم (!) و شیر بدهم تا از شیر، کره، پنیر و ماست برای خوراک مردم بسازم! (سالار یوسفی / 11 ساله)

من دعا میکنم که خودمان نه، همه مردم جهان در روز قیامت به بهشت بروند. (المیرا بدلی / 11 ساله)

خدای قشنگ سلام! خدایا چرا حیوانات درس نمیخواننداما ما باید هر روز درسبخوانیم؟ در سال جدید دعا میکنم آنها درس بخوانند و ما مثل آنها استراحتکنیم! (نیشتمان وازه / 10 ساله)

اگر دل درد گرفتیم نسل دکترها که آمپول میزنند منقرض شود تا هیچ دکتری نتواند به من آمپول بزند! (عاطفه صفری / 11 ساله)

خدای مهربان! من یک جفت کفش میخواهم بنفش باشد و موقع راه رفتن تق تق کند مرسی خدایا! (رویا میرزاده / 7 ساله)

خدایا! من یک دوستی دارم که پدرش کار نمیکند فقط میخوابد و همین طورتریاکی است! خدایا کمک کن که از این کار بدش دست بردارد. خدایا ظهور آقاامام زمان را زود عنایت فرما.. (لیلا احسانی فر / 11 ساله)

در یادداشت دبیر جشنواره در ابتدای کتاب نوشته شده:
"هزاران نفر برای باریدن باران دعا میکنند غافل از آنکه خداوند با کودکی است که چکمههایش سوراخ است."
دعاهای كودكان ایرانی
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 977 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:



ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 03 مهر 1390 - 7:04 توسط : محمد
دانلود آهنگ خدا چرا عاشق شدم من از محمود وصفی
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 1078 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:



ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 03 مهر 1390 - 7:05 توسط : محمد
دانلود دکلمه ای کوتاه از فیلم شبهای روشن
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 721 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:



ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 03 مهر 1390 - 7:05 توسط : محمد
دانلود آهنگ عکس تو از سعید مدرس
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 990 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:


ღ♥ღ اتل متل جدایی...عروسکم کجایی،
گاو حسن پریشون،یه دل داره پر از خون،
عشقم که رفت هندستون خونم شده قبرستون ،
یه عشق دیگه بردار،یه دنیا غصه بردار،
اسمش رو بذار بچگی، تا آخر زندگی،
هاچین و واچین تموم شد،عمر منم حروم شد... ღ♥ღ
اتل متل جدایــــــی...
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 754 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:



ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 03 مهر 1390 - 7:05 توسط : محمد
دانلود آهنگ رو در و دیوار این شهر از محمد زارعی
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 858 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:



ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 03 مهر 1390 - 7:06 توسط : محمد
دانلود آهنگ نازنین (کراوات) از رضایا
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 1225 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:


همیشه دانشمندان یا هنرمندان نبودهاند كه با انجام كارهایی كه قبلاً كسیآن را انجام نداده و یا با خلق اثری كه مشابه آن وجود نداشته، به تاریخپیوسته باشند. كلاهبرداران هم در تاریخ جایی برای خود دارند. بودهاندكسانی كه در دنیا چیزهایی را جعل كردهاند كه عقل جن هم به آن نرسیده.البته ما در تاریخ كشورمان هیچوقت از این كارها نكردهایم!

این نوشته كاملا جدی است. خواهشمندیم این چیزها را یاد نگیرید و براییكبار هم شده اگر چیزی هم بدآموزی داشت شما خودتان با نیروی مثبت ذهنیآنرا به یك متن آموزنده تبدیل كنید. مثلا اگر كسی میدان آزادی یا تخت جمشید رافروخت یا چیزی را جعل كرد، یا خلاصه از اینجوركارها! تعجب نكنید. قبلا ازاین اتفاقها افتاده است. مثلا فروش برج ایفل!

ویكتور لوستیگ Victor Lustig

سلطان كلاهبرداران تاریخ، مردی كه برج ایفل را فروخت، مسلط به پنج زبانزنده دنیا، صاحب 45 اسم مستعار با سابقه بیش از 50 بار بازداشت آن هم فقطدر كشور آمریكا، مردی كه میتوانست زیركترین قربانیانش را نیز گول بزند،در سال 1890 در بوهمیا (كشور كنونی چك) در یك خانواده متوسط به دنیا آمد ودر سال 1920 به آمریكا رفت. سالی كه بازار سهام به شدت رشد میكرد و بهنظر میرسید كه همه روزبهروز پولدارتر میشوند و لوستیگ آنجا بود كه ازاین موضوع و حماقت ذاتی آمریكاییها سود برد.

در سال 1925 و پس از انجام چندین فقره كلاهبرداری بیعیب ونقص و پرسود،ویكتور به فرانسه و شهر پاریس رفت و در آنجا شاهكار خود را اجرا كرد.فروختن برج ایفل!

ایده این كلاهبرداری بعد از خواندن یك مقاله كوچك در روزنامه به ذهنویكتور رسید. در این مقاله آمده بود كه برج ایفل نیاز به تعمیر اساسی داردو هزینه این كار برای دولت كمرشكن خواهد بود.

دینگ! زنگی در سر ویكتور صدا كرد و بلافاصله دست به كار شد. ابتدا اسناد ومداركی تهیه كرد كه در آنها خود را به عنوان معاون ریاست وزارت پست وتلگراف وقت جا زد و در نامههایی با سربرگهای جعلی، شش تاجر آهن معروف رابه جلسهای دولتی و محرمانه در هتل كرئون(creon) كه محلی شناخته شده برایقرارهای دیپلماتیك و مهم بود، دعوت كرد.

شش تاجر سر وقت در سوئیت مجلل ویكتور حاضر بودند. ویكتور برای آنها توضیحداد كه دولت در شرایط بد مالی قرارگرفته است و تأمین هزینههای نگهداریبرج ایفل عملاً از توان دولت خارج است. بنابراین او از طرف دولت مأموریتدارد كه در عین تألم و تأسف، برج ایفل را به فروش برساند و بهترین مشتریانبه نظر دولت تجار امین و درستكار فرانسوی هستند و از میان این تجار شش نفردعوت شده به جلسه مطمئنترین افرادند. ویكتور تأكید كرد به دلیل احتمالمخالفت عمومی، این مسئله تا زمان قطعی شدن معامله مخفی نگه داشته خواهد شد.

فروش برج ایفل در آن سالها زیاد هم دور از ذهن نبود. این برج در سال 1889و برای نمایشگاه بینالمللی پاریس طراحی و ساخته شده بود و قرار بر ایننبود كه به صورت دائمی باشد. در سال 1909 برج بهخاطر اینكه باساختمانهای دیگر شهر همچون كلیساهای دوره گوتیك و طاق نصرت هماهنگینداشت، به محل دیگری منتقل شده بود و آن زمان وضعیت مناسبی نداشت. چهارروز بعد خریداران پیشنهاد خود را به مأمور دولت ارائه كردند. ویكتور بهدنبال بالاترین رقم نبود، او از قبل قربانی خود را انتخاب كرده بود؛ مردیكه نامش در كنار ویكتور در تاریخ جاودانه شد! آندره پویسون (Andrepoisson). در بین آن شش نفر، آندره كمسابقهترین بود و امیدوار بود كه بابرنده شدن در این مناقصه، یكشبه ره صدساله را طی كند و كلاهبردار باهوشبه خوبی متوجه این موضوع شده بود. ویكتور به آندره اطلاع داد كه در مناقصهبرنده شده است و اسناد جهت امضا و تحویل برج در هتل آماده امضاست. اماهمانطور كه تاجر عزیز میداند، زندگی مخارج بالایی دارد و او یك كارمندساده بیش نیست و در این معامله پرسود با اعمال نفوذ خود توانسته است ایشانرا برنده كند و... آندره به خوبی منظور ویكتور را فهمید! پس از پرداخترشوه، اسناد معامله امضا شد و آندره پویسون پس از پرداخت وجه معامله، صاحببرج ایفل شد! فردای آن روز وقتی آندره و كارگرانش به جرم تخریب برج ایفلتوسط پلیس بازداشت شدند، ویكتور لوتینگ كیلومترها از پاریس دور شده بود.در حالی كه در یك جیبش پول فروش برج بود و در جیب دیگرش رشوه!


هان ون میگهرن (Han Van Meegeren)

نقاش و كپیكننده آثار هنری، باهوشترین و زبردستترین جاعل تابلوهاینقاشی، مردی كه سر نازیهای آلمانی كلاه گذاشت، مردی كه اگر كلاهبردارنمیشد، بیشك یكی از مهمترین نقاشان قرن بیستم بود، در سال 1889 در هلندبه دنیا آمد. از كودكی عاشق رنگها بود و در جوانی با تأثیر از نقاشیهایدوره طلایی هلند، تابلوهای زیادی خلق كرد. اما منتقدان، آثار او را بیروحو تقلیدی و تكراری نامیدند و میگهرن سرخورده از این برخورد و برای اثباتتواناییهایش به منتقدان تصمیم گرفت كه آثار بزرگان دوره طلایی همچونفرانس هالس (Frans Hals) و ورمیه را كپی كند. میگهرن با پشتكار زیادفرمول رنگهای قدیمی و نحوه ساخت بومهای آن زمان را پیدا كرد. او كار راشروع كرد و آنقدر ماهرانه این كار را انجام داد كه تیزبینترین كارشناساننیز از تشخیص بدلی بودن آثار ناتوان بودند و میگهرن با اطمینان كامل، درنقش یك دلال، تابلوهایش را بهعنوان آثار كشفشده دوره طلایی بهمجموعهداران و گالریها فروخت. در همین دوران بود كه اروپا درگیر جنگجهانی دوم شد.

یكی از مشتریان پر و پا قرص او، مارشال گورینگ از سران درجه اول حزب نازیآلمان بود كه علاقه فراوانی به آثار نقاشان هلندی داشت و تعداد زیادی ازكارهای میگهرن را به مجموعه خود اضافه كرد. اما زمانه بازی دیگری را درسر داشت. آلمانها در جنگ شكست خوردند و میگهرن به جرم فروش میراث فرهنگیهلند به نازیها بازداشت و در دادگاه متهم به خیانت به وطن شد كه مجازاتشاعدام بود. میگهرن در دادگاه واقعیت را ابراز كرد، اما هیچكس حرفهایشرا باور نكرد. تابلوهای جعلی در دادگاه توسط كارشناسان مورد بازبینی قرارگرفت و همگی بر اصل بودن آنها صحه گذاشتند. هیچكس باور نمیكرد كسیبتواند با چنین دقت و ظرافتی این آثار را جعل كند. میگهرن از دادگاهدرخواست كرد كه وسایل مورد نیازش را در اختیارش بگذارند تا در حضور همهیكی از آثار دوره طلایی جعل كند!

میگهرن از اتهام خیانت تبرئه شد، اما به جرم جعل آثار هنری به زندانمحكوم شد و چند سال بعد درگذشت. میگهرن بهعنوان یك كلاهبردار در كار خودموفق بود، اما مشتری اصلی او گورینگ از او زیركتر بود. اسكناسهایی كهگورینگ در ازای تابلوها به میگهرن میداد همگی تقلبی بودند!


فرانك ویلیام آباگنیل (Frank William Abagnale)

صاحب كلكسیونی از انواع كلاهبرداریها، قاضی، خلبان، جراح و استاددانشگاه! و كسی كه زندگیاش دستمایه ساخت فیلم «اگه میتونی منو بگیر» شد،در سال 1948 در آمریكا به دنیا آمد. وقتی او 14 ساله بود، پدر و مادرش ازیكدیگر جدا شدند و این ضربه روحی بزرگی برای فرانك بود. دو سال بعد ازخانه فرار كرد و به نیویورك رفت و در آنجا بود كه فهمید برای امرار معاشچارهای بهجز كلاهبرداری ندارد. پس از مدت كوتاهی او به یكی ازحرفهایترین جاعلان چك بدل شد و چنان در كار خود مهارت پیدا كرد كه هیچبانكی قادر به تشخیص جعلی بودن چكهای او نبود. فرانك برای آنكه بتواندبدون پرداخت پول بلیت با هواپیما سفر كند، با جعل كارتهای شناسایی ومدرك خلبانی، خود را به عنوان خلبان خط هوایی پانامریكن جا زد و ازامتیاز خلبانها برای مسافرت مجانی استفاده كرد. این موضوع لو رفت، اماقبل از آنكه دست پلیس به او برسد، به شهر جورجیا فرار كرد و با هویت جعلیتازهای، به عنوان یك دكتر در یك آپارتمان ساكن شد. از قضا در همسایگیفرانك یك دكتر واقعی زندگی میكرد و به فرانك پیشنهاد داد تا در بیمارستانشهر مشغول به كار شود و فرانك این پیشنهاد را پذیرفت و 11ماه به عنوانمتخصص جراحی اطفال در آن بیمارستان به درمان بیماران پرداخت! پس از آن بهشهر لوئیزیانا رفت و با جعل مدرك حقوق از دانشگاه هاروارد به عنواندادستان در دادگاه محلی لوئیزیانا استخدام شد. او پس از چندماه توسط یكیاز فارغالتحصیلان واقعی هاروارد شناخته شد، اما قبل از آنكه دستگیر شود،از آنجا به ایالت یوتا گریخت و با جعل مدرك دانشگاه كلمبیا، در دانشگاهبریگام در رشته جامعهشناسی شروع به تدریس كرد!

او سرانجام در سال 1969 در فرانسه دستگیر شد و زمانی كه پلیس فرانسه اینموضوع را اعلام كرد، 26 كشور خواستار محاكمه او در كشورشان شدند! فرانك بهآمریكا منتقل شد و در آنجا به 12 سال زندان محكوم شد، ولی پس از گذراندنپنج سال آزاد شد.

فرانك آباگنیل هماكنون بهعنوان كارشناس خبره جعل اسناد و چك با پلیسآمریكا همكاری میكند و با تأسیس شركت آباگنیل و شركا به بانكها نیزمشاوره میدهد!


حسین.ك (hoseyn.k)


كلاهبردار وطنی، مردی كه كاخ دادگستری را فروخت، حدود 70 سال پیش درشهریار متولد شد. ح.ك مردی بیسواد ولی باهوش بود و بیتردید اگر تحصیلاتمناسبی داشت، به یكی از بزرگان ادب و علم كشور بدل میشد. اما او از جوانیبه راهی غیر از آن كشیده شد. حسین.ك با كلاهبرداریهای كوچك روزگارمیگذراند، اما این كارها برای مردی با هوش او كارهایی كوچك محسوبمیشدند. تا اینكه یك روز طعمه بزرگترین كلاهبرداری خود را در جلوی درسفارت انگلیس شكار كرد؛ دو توریست آمریكایی (و طبعاً احمق!) كه به دنبالخرید یك هتل در ایران بودند. ح.ك آنها را به دفترش كه در خیابان گیشا بوددعوت كرد و در آنجا به آنها پیشنهاد خرید یك ساختمان بزرگ و مجلل را بهقیمت بسیار مناسب داد. این ساختمان، كاخ دادگستری بود كه در خیابان خیامقرار داشت و هنوز هم به عنوان ساختمان دادگستری از آن استفاده میشود.قرار بازدید از كاخ برای فردای آن روز گذاشته شد و ح.ك همان روز عصر بهآنجا رفت و با تطمیع اتاقدار وزیر وقت دادگستری، دفتر كار وزیر را برایمدت یكساعت اجاره كرد. فردای آن روز قبل از آمدن مشتریها، 200 جفتدمپایی پلاستیكی تهیه كرد و جلوی در اتاقهای كاخ كه یك ساختمان اداریمحسوب میشد و در آن ساعت خالی بود، گذاشت. به اتاق وزیر رفت و منتظرشكارهایش شد.

آمریكاییها سروقت آمدند و ح.ك به عنوان صاحب آن عمارت، تمام ساختمان رابه آنها نشان داد و وقتی مشتریها درخواست دیدن داخل اتاقها را داشتند،به بهانه بودن مسافران و با نشان دادن دمپاییها، آنها را منصرف میكرد.مشتریان ساختمان را پسندیدند و به پول رایج آن زمان 500 هزار تومان به ح.كپرداخت كردند و خوشحال از این معامله پرسود، برای تحویل ساختمان 10 روزدیگر مراجعه كردند. اما همانجا بود كه فهمیدند چه كلاه بزرگی بر سرشانرفته است. ح.ك همان روز معامله، به مصر فرار كرد و بعد از چند ماه زندگیدر آنجا، به ایران بازگشت. اما در ایران بازداشت و به زندان محكوم شد وچند سال بعد از وقوع انقلاب اسلامی فوت كرد.

ح.ك یك كلاهبردار ذاتی بود،حتی در زندان! او تلویزیون زندان را به یكی اززندانیان به قیمت 100 تومان فروخت و وقتی آن زندانی بعد از آزادی تلویزیونرا زیر بغل زد و میخواست آن را با خود ببرد، فهمیده بود كه چه كلاهی برسرش رفته و مضحكه بقیه شده است!
با 4 كلاهبردار نابغه آشنا شوید!!!!حتما بخونید
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 717 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:



ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 03 مهر 1390 - 7:07 توسط : محمد
دانلود آهنگ گفتی بمون با من بمون از فریدون آسرابی و بهنام ابطحی
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 938 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:



ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 03 مهر 1390 - 7:07 توسط : محمد
دانلود آهنگ دسته گلای بی زبون (تابوتای بی نشون) از فریدون آسرایی و خشایار اعتمادی
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 937 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:



ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 03 مهر 1390 - 7:08 توسط : محمد
دانلود آهنگ آرامشم را در تو جویم ای (وسعت سبز) از حمید غلامعلی
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 766 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:



ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 03 مهر 1390 - 7:08 توسط : محمد
دانلود آهنگ تو با منی حس میکنمت (من با توام عزیزم) از کاوه یغمایی
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 1264 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:


نظرات و انتقادات خود را در چارچوب اخلاق بفرماییدhttp://www.98ia.com/modules/Forums/images/smiles/icon_smile.gif
زیر سایه سراب | فریدا مولایی | معرفی و نقد کتاب
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 550 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:



ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 03 مهر 1390 - 7:10 توسط : محمد
دانلود آهنگ همخونه از هایده و ویگن
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 696 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:



ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 03 مهر 1390 - 7:10 توسط : محمد
دانلود آهنگ گریه کن از ؟؟؟
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 528 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:


اخلاق..........

* اخلاق سرمايه و بهترين و عاليترين دارايي ما است.

* اخلاق خوب ، اختصاص به طبقه اي ندارد، در هر طبقه و صنفي پيدا شود مورد احترام واقع مي گردد.

* اخلاق خوب مانند آب جاري است كه موجب حاصل خيزي كشتزارها مي شود.

* اخلاق بالاتر از قوانين است، زيرا قوانين هميشه همراه انسان نيست ولي اخلاق هميشه با او است.

* اشخاص عاقل و با اخلاق هرگز كلامي بر زبان نمي آورند كه احساسات ديگران را جريحه دار سازند.

* انحطاط اخلاقي هميشه پيشاهنگ انقراض تمدنها است.

* بد اخلاق در دست دشمني گرفتار است كه هر جايي برود از چنگ عقوبت او رهايي نيابد.

* بهترين ميراثي كه پدران براي فرزندان خود مي گذارند تربيت خوب است .

* به هر كس كه مي خواهد موفق شود بگوييد: اخلاق نيك را درخود پرورش ده.

* خط مستقيم نه تنها در هندسه بلكه در اخلاقيات هم كوتاه ترين راه است.

* صاحبان اخلاق ، روح جامعه خود هستند.

* مردان قانون وضع مي كنند و زنان اخلاق به وجود مي آورند.

* وظيفه زن تهذيب اخلاق مرد است.

* پيش از مسافرت ، از خصوصيات اخلاقي و سوابق رفيق راهت پرس و جو كن و پيش از خريد خانه ، همسايه ات را بشناس .

* ارزش هاي معنوي و اخلاقي حمايتگرند ، نه محدوديت آفرين .

* اخلاق بايد بر هنر حكومت كند .

* اخلاق و عظمت مردان بزرگ ، در طرز رفتارشان با افراد كوچك معلوم مي شود.

* آداب و عادات به آساني و سرعت به صورت اخلاق در مي آيد.

* اخلاق اگر با اندگي هوش توأم باشد هزار مرتبه بر تحصيل زياد بدون هوش و بدون اخلاق ترجيح دارد.

* اخلاق يكي از بزرگ ترين قواي محركه جهان است و در كمال تظاهرات خود طبيعت انساني را در عاليترين شكل آن مجسم مي سازد.

*اخلاق ساخته شده و حاضر و آماده نيست ، بلكه ذره ذره ، روز به روز خَلق و ايجاد مي گردد.

* اخلاق مي تواند جانشين علم، مال ، مقام ، زيبايي و ساير مزايا باشد ، اما هيچ نعمتي جاي آن را نمي گيرد.

* در طبيعت و اخلاق انساني ، هيچ ضعف و انحرافي نيست كه با تعليم مناسب اصلاح نشود.

* ملت بدون اخلاق ، اخلاق بدون عقيده ، و عقيده ي بدون فهم ممكن نيست.
اخلاق.....
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 510 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:



ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 03 مهر 1390 - 7:10 توسط : محمد
دانلود آهنگ دستای باد از فریان
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 651 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:



ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 03 مهر 1390 - 7:10 توسط : محمد
دانلود آهنگ دیگر از سقف زمانه از ؟؟؟
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 549 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:



ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 03 مهر 1390 - 7:11 توسط : محمد
دانلود آهنگ دل من دست بردار از آریا
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 2599 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31:



ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 03 مهر 1390 - 7:11 توسط : محمد
دانلود آهنگ هم اتاقی از علی زارعی
]]> new thing !...
ما را در سایت new thing ! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nanehsarma بازدید : 479 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:31: